زیپ نیوز وظایف متخصص کلیه و مجاری ادراری چیست؟ + معرفی بهترین متخصصان این حوزه - زیپ نیوز

اختلالات اورولوژی در مردان و زنان متفاوت است اما می‌توان گفت که مشکل در تخلیه کامل مثانه در هنگام ادرار، اصلی ترین دلیل مراجعه بیماران به متخصص کلیه و مجاری ادراری است.

در مردان اختلالات پروستات می تواند این مشکل را ایجاد کند اما در زنان به احتمال زیاد مشکل از کلیه‌ها یا مثانه است. متخصصین اورولوژی برای درمان بیماری‌های کلیه و دستگاه ادراری از جمله سرطان مثانه ، کلیه و پروستات آموزش دیده اند و اورولوژیست نامیده می شوند.

وظایف و شیوه کار یک متخصص کلیه و مجاری ادراری

در اولین مراجعه بیمار به متخصص اورولوژی، پزشک علت مشکل را تشخیص داده و بهترین درمان متناسب با شرایط بیمار آغاز می‌شود. در ابتدا متخصص اورولوژی سابقه پزشکی بیمار را بررسی می کند. سپس آزمایش‌هایی مانند آزمایش ادرار و خون و اسکن انجام می شود. هنگامی که نتایج آزمایشات مشخص شد و پزشک علت مشکل را تشخیص داد، درمان مناسب برای بیمار آغاز می‌گردد.

پزشکان ما مراقبت های پزشکی جامع اورولوژی را ارائه می دهند و در اینجا هستند تا از طریق تشخیص و درمان اورولوژی، به سلامت شما کمک کنند. در ادامه شما را با چند تن از این متخصصین خبره آشنا خواهیم کرد.

دکتر امیر فکور

دکتر امیر فکور متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی هستند. مطب ایشان در شهر اصفهان، شهرک ولیعصر واقع است. شما می‌توانید برای دریافت نوبت حضوری از ایشان، به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه کنید. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری، درمان آندوسکوپیک سنگ‌های کلیه و مثانه، جراحی فتق هیدروسل واریکوسل، جراحی آندوسکوپیک تومورهای مثانه، جراحی باز و آندوسکوپیک پروستات، نمونه‌یرداری پروستات، درمان ناباروری و ناتوانی جنسی، درمان بی‌اختیاری ادرار و… .

دکتر بهزاد یوسفی یگانه

دکتر بهزاد یوسفی یگانه متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی هستند. ایشان در مت استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز می‌باشند. مطب ایشان در خرم‌آباد قرار دارد. شما می‌توانید برای رزرو نوبت حضوری از ایشان به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه نمایید.

دکتر سحر وحدت

دکتر سحر وحدنت متخصص داخلی و فوق تخصصی نفرولوژی هستند. مطب ایشان در شهر اصفهان قرار دارد. شما برای رزرو نوبت حضوری از این پزشک می‌توانید به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه نمایید.

دکتر حارس رضایی

دکتر حارس رضایی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی هستند. مطب ایشان در استان کرمانشاه قرار دارد. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های زیر به ایشان مراجعه کنید: نوار مثانه، ایسپادیس، عفونت پروستات، پیچ‌خوردگی و عفونت بیضه، دیرانزالی، چسبندگی بعد از ختنه، بزرگی خوش خیم پروستات، فتق، درد بیضه، بازگشت وازکتومی، اختلال نعوظ و… .

دکتر احسان زلفی

دکتر احسان زلفی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی هستند. مطب ایشان در خرم آباد قرار دارد. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های زیر به ایشان مراجعه کنید: نوار مثانه، ایسپادیس، عفونت پروستات، پیچ‌خوردگی و عفونت بیضه، دیرانزالی، چسبندگی بعد از ختنه، بزرگی خوش خیم پروستات، فتق، درد بیضه، بازگشت وازکتومی، اختلال نعوظ و… .

A medical worker shows the urinary system on blurred background.

دکتر سید مجید موسوی موحد

دکتر سید مجید موسوی موحد متخصص داخلی هستند و فوق تخصص کلیه بزرگسالان(نفرولوژی) را دارند. مطب ایشان در تهران قرار دارد. شما می‌توانید برای درمان انواع مشکلات کلیه مانند دفع پروتئین و… از ایشان نوبت حضوری بگیرید.

دکتر عمادالدین موعودی

دکتر عمادالدین موعودی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی هستند. مطب ایشان در مازندران قرار دارد. شما می‌توانید برای دریافت نوبت حضوری از ایشان به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه کنید.

دکتر علی حاجب

دکتر علی حاجب متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) هستند. ایشان در سال ۸۶ از دانشگاه تهران مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت کردند و در سال ۹۰ تخصص اورولوژی خود را در دانشگاه تبریز به پایان رساندند. مطب ایشان در تهران خیابان پاسداران قرار دارد. شما می‌توانید برای دریافت نوبت حضوری و مشاهده آدرس دقیق مطب ایشان به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه کنید. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشخیص بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری تناسلی، جراحی سرطان‌های کلیه، مثانه و پروستات، درمان ناباروری در مردان، جراحی بی‌اختیاری ادرار در بانوان و آقایان، جراح بسته سنگ کلیه و بزرگی پروستات، فریز زگیل تناسلی، جراحی ترمیمی تناسلی کودکان، درمان مشکلات جنسی و عفونت‌های تناسلی، گذاشتن و خارج کردن سوند و… .

دکتر علی محمد خیراندیش

دکتر خیراندیش متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی(اورولوژی) هستند. مطب ایشان در استان یزد قرار دارد. ایشان در سال ۷۱ تخصص اورولوژی خود را از انشگاه اصفهان دریافت کرده‌اند. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشخیص و جراحی بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری تناسلی، درمان مشکلات پروستات، مثانه، بیماری‌های مقاربتی، ناباروری، فتق، سنگ‌کلیه، واریکوسل و… .

دکتر بابک احدی

دکتر احدی متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری تناسلی هستند. مطب ایشان در استان اصفهان قرار دارد. ایشان در بیمارستان کاشانی و امین استان اصفهان مشغول هستند. هموطنان اصفهانی می‌توانند برای دریافت نوبت حضوری از دکتر احدی به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه نمایند.

دکتر مجید گیوی

دکتر گیوی دکترای حرفه‌ای خود را در سال ۷۸ دریافت نمودند و در سال ۸۵ نیز موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) گشته‌اند. مطب ایشان در کاشان قرار دارد.

دکتر حسین عبدی

دکتر حسین عبدی دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال ۷۸ بدست آورده‌اند و در سال ۸۶ نیز موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) گشته‌اند. مطب ایشان در استان کرمانشاه قرار دارد.

دکتر حمیدرضا قربانی

دکتر حمیدرضا قربانی متخصص کلیه، مجاری ادراری و تناسلی با شماره نظام پزشکی ۷۳۷۵۹ هستند. ایشان در سال ۷۸ دکترای حرفه‌ای خود را دریافت کردند و در سال ۸۲ موفق به دریافت تخصص اورولوژی شدند. در حال حاضر در شهر مشهد طبابت می‌کنند.

دکتر علیرضا عابدی

دکتر علیرضا عابدی متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) با شماره نظام پزشکی ۹۷۵۲۲ هستند. ایشان دکترای حرفه‌ای خود را در سال ۸۲ و تخصص اورولوژی خود را در سال ۹۴ کسب نمودند. هم اکنون نیز از جمله پزشکان خبره اورولوژی در شهر اصفهان هستند.

برای آشنایی با سایر پزشکان اورولوژی در هر شهر و دریافت نوبت حضوری یا اینترنتی از پزشک مورد نظرتان می‌توانید به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 556 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 3 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.