زیپ نیوز واشنگتن: نگران وخیم شدن کووید ۱۹ در ایران هستیم! - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، «مورگان اورتگاس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی توئیتری که به زبان فارسی منتشر شد؛ درباره وضعیت کرونا در ایران ابراز نگرانی کرد و مدعی شد: ایالات متحده از وخیم‌تر شدن وضعیت کووید ۱۹ در ایران نگران است و پیشنهاد کمک خود را که برای اولین بار در ماه فوریه ارائه شد؛ تکرار می‌کند.

به گزارش مهر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی این ادعای به ظاهر خیرخواهانه را مطرح می‌کند که کاخ سفید این روزها به خانه ارواح تبدیل شده و از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور گرفته تا همسر، مشاوران و سخنگوی مطبوعاتی وی، همه به دلیل بی‌اعتقادی به پروتکل‌های بهداشتی و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به کووید ۱۹ مبتلا هستند.

این در حالی است که ۲۱۰ هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل سوء‌مدیریت دولت واشنگتن جان خود را از دست داده‌اند. همزمان، ترامپ که نمی‌خواهد حزب دموکرات آمریکا دستاوردهای مقابله با کرونا را به نام خود ثبت کند؛ از توقف مذاکره با آنها درباب بسته حمایت اقتصادی در دوره شیوع کرونا خبر داده و می‌گوید: به محض آنکه در انتخابات پیروز شدم این کار را در اولویت قرار می‌دهم.

اکنون، مردی که رفاه مردم کشورش را فدای دعواهای حزبی و اهداف انتخاباتی می‌کند؛ نگران حال مردم ایران شده و البته لازم نیست یادآوری کنیم او همان کسی است که علیه ایران کارزار فشار حداکثری راه انداخته و با اعمال تحریم‌های غیرانسانی، روند مبارزه با کرونا را برایشان دشوار کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.