زیپ نیوز مهاجر پذیری شهرضا نیازمند سازماندهی است - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر جعفری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با حضور استاندار اصفهان، اظهار داشت: در شهرک رازی صنایع ارزنده‌ای با امکان صادرات وجود دارد، ما متأسفانه در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده اند از جمله نقدینگی و تأمین برخی از زیر ساخت‌ها مانند آب، برق و گاز که امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دستورات و راه کارهایی برای حل این مسائل ارائه شد.

وی افزود: شهرستان شهرضا برخلاف بعضی از شهرستان‌های استان که دارند خالی از سکنه می‌شوند، یک شهرستان زنذه و مهاجر پذیر است که باید سازماندهی شود چرا که باعث ساخت و سازهای غیر مجاز در اطراف شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان شهرضا بیان کرد: شهرستان شهرضا به طبع استان کشور از مشکل آب برخوردار است و ما شرمنده مردم هستیم که تاکنون نتوانسته ایم آب باکیفیت را تأمین و در اختیار مردم بگذاریم چرا که تنها منبع آب شهرضا متکی به چاه‌های حفر شده است در این سال‌های اخیر خشکسالی شهرستان را با کمیت و کیفیت نامطلوب آب مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: در طرح جهش تولید مسکن بیش از نه هزار نفر در مرحله اول در سامانه ثبت نام کرده اند و این نشان از اعتماد مردم به دولتی انقلابی و مردمی است.

جعفری با اشاره به پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: ۶ خطه کردن مسیر جاده اصفهان به شهرضا یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر شش زیر گذر ناقص داریم که هنوز تکمیل نشده است.

وی بیان داشت: شهرستان شهرضا یک قطب کشاورزی و دامداری است که امروز دامداران این شهرستان با مشکلات شدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند که باید این موضوع بررسی و حل شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 293 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها