زیپ نیوز معاون بایدن: به برجام برمی‌گردیم - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان‌دی‌تی‌وی، «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در اظهاراتی مدعی تلاش برای بازگشت به توافق اقلیمی پاریس و همچنین توافق هسته‌ای ایران شد تا به این ترتیب، تاثیر سیاست‌های مخرب دونالد ترامپ بر وجهه جهانی آمریکا، جبران شود.

وی این ادعا را در پاسخ به این سوال که دولت دموکرات بایدن-هریس چگونه قادر به احیاء اعتماد و حمایت از دست رفته متحدان اروپایی و آسیایی خواهد بود؛ مطرح کرد.

ادعای هریس ۵۵ ساله در حالی است که وی روز چهارشنبه در خوش‌خدمتی به رژیم صهیونیستی، رویکردی ضد ایرانی را در پیش گرفت و مدعی شد که پیروزی او و زوج انتخاباتی وی به منزله حمایت ناگسستنی آنها از رژیم صهیونیستی است تا آنجا که هرگز به ایران، اجازه برخورداری از سلاح هسته‌ای را نخواهند داد.

به گفته هریس، رای منفی شورای امنیت به تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران، نشان داد که رویکرد ترامپ مبنی بر اینکه «اولویت با آمریکا است»؛ به تنهایی آمریکا منجر شد و این به نفع واشنگتن و متحدانش نیست.

اظهارات هریس در حالی است که ایران همواره به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی اتمی بوده و بارها تاکید کرده که تسلیحات هسته‌ای هیچ جایی در دکترین دفاعی این کشور ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.