زیپ نیوز مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در طرح ملی مسکن استان مرکزی - زیپ نیوز

مجتبی تهامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساخت مسکن ملی از زمان فعالیت دولت قبل مطرح شد اما هیچ گونه اقدامی از سوی متولیان مسکن وزارت راه و شهرسازی صورت نگرفت. مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه‌ای که داشتند جلسه‌ای تشکیل دادند به درخواست ایشان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد آن ورود کنند، اگرچه به دلیل شرایط اقتصادی هیچ پیمانکاری اعلام آمادگی نکرد اما ستاد اجرایی امام (ره) از اعتبار خود استفاده کرد و قول همکاری و حمایت از پیمانکار را در صورت متضرر شدن داد.

وی افزود: شرکت عمران ستاد که زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و مستقلاً اداره می‌شود؛ اعلام همکاری کرد و امروز در ۳۲ استان کشور ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد ورود کرده است و قطعاً اگر ستاد اجرایی نه صرفاً در بحث مسکن بلکه برای طرح‌های عمرانی دیگر ورود نمی‌کردند بسیاری از پروژه‌ها زمین مانده بودند.

مدیرکل کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مرکزی تصریح کرد: این ستاد براساس رهنمودهای رهبری در کنار محرومیت زدایی در زمینه اشتغال و طرح‌های تولیدی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

تهامی گفت: خط مشی ستاد توسعه اقتصادی، فقرزدایی و رفع محرومیت‌هاست، مشارکت در راه‌اندازی و توسعه طرح‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی، انجام طرح‌های عمرانی و زیربنایی، مدرسه سازی، ارائه خدمات سلامت و همچنین اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله برنامه‌هایی است که در این ستاد و مجموعه‌های وابسته به آن، دنبال می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها