زیپ نیوز ماریو تات: کار تیم ملی با این بازیکنان ساده می‌شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در شهر امان به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ملی پوشان ایران به پایان رسید. سردار آزمون (۳۳)، احسان حاجی صفی (۴۲ – پنالتی) و علی قلی زاده (۸۹) برای ایران گل زدند.

ماریو تات مربی تیم ملی ایران که در شب محرومیت دراگان اسکوچیچ در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود. قبل از آمدن به این مرحله می‌دانستیم باید کیفیت خیلی بالایی از خودمان نشان بدهیم تا بتوانیم از پس این مسابقات بر بیایم و دو بازی اخیر مقابل لبنان و سوریه را برنده شویم. بازیکنان امروز با نظم، اشتیاق و انرژی خوبی ظاهر شدند و موفق شدیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

«سال فوق العاده ای داشتید و در ادامه روند تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟» تات در پاسخ به این سوال گفت: جواب، بسیار ساده و شفاف است. با چنین بازیکنان باکیفیتی که از نظر فوتبال و شخصیتی فوق‌العاده و مثال‌زدنی هستند، کار بسیار ساده می‌شود. بچه ها با شور و علاقه و اشتیاق خاصی بازی‌ها را تا اینجا ادامه دادند و امیدوارم بتوانیم همین روند را در ادامه رقابتها و قطعی شدن صعود به جام جهانی ادامه بدهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها