زیپ نیوز مارب تحت کنترل ارتش قرار دارد/عربستان باید بهای تجاوزش را بپردازد - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری ZipNews به نقل از المیادین، یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت که عربستان سعودی دچار حالت سردرگمی و هیستریک شده است.

«علی القحوم» در گفتگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: علیرغم حملات هوایی گسترده ائتلاف سعودی، مارب تحت کنترل نیروهای ارتش و کمیته‌های است. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی طبق راهبرد واضحی برای آزادی هر وجب از خاک یمن اقدام می‌کنند. عربستان باید بداند که یمن لقمه آسانی برایش نیست.

وی افزود: نبرد مارب یکسره شده است و عربستان باید صحنه یمن را ترک کند. درهای ما به روی تمام اهالی استان‌های جنوبی باز است و ما طرفدار گفتگو و تفاهم هستیم. ما آنها را غافلگیر خواهیم کرد و به تجاوز پایان خواهیم داد و عربستان باید بهای تجاوز خود به یمن را بپردازد.

القحوم ادامه داد: تماس‌های گسترده‌ای با تمام گروه‌های مارب در جریان است و با استان‌های جنوبی به تفاهماتی دست یافته ایم. مشکل ما فقط با عربستان است که باید به آن درباره تجاوز به یمن درس عبرت بدهیم. دست تجاوز عربستان و آمریکا قطع خواهد شد و نبرد ما بعد از مارب به سوی گذرگاه الودیعه خواهد بود.

این عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: این ارتش و کمیته‌های مردمی هستند که امروز زمام امور را در میدان در دست دارند. تفاهمات و تماس‌های گسترده‌ای بین طرف‌های یمنی انجام شده و ما انزوایی که دشمن قصد اعمال آن را داشت، شکستیم.

القحوم گفت: متجاوزان نه تنها انصارالله بلکه تمام یمنی‌ها را هدف قرار داده اند بنابراین عربستان باید مسئولیت این تجاوز را بپذیرد. تلاش‌هایی از سوی عربستان به منظور متوقف ساختن پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وجود دارد. عربستان تلاش مایوسانه ای برای متوقف ساختن ما می‌کند و در این خصوص تصمیم گیرنده نیست بلکه ابزار دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در عین حال بر تداوم واکنش به حملات عربستان تا زمانی که تجاوز به یمن ادامه دارد، تاکید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.