زیپ نیوز قالیباف: اگر خود را وقف مردم کنیم بن‌بستی در مسیر خدمت نمی‌ماند - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری ZipNews به نقل از صدا و سیما، در این پیام که توسط سیدمحمدجواد شوشتری، رییس حوزه ریاست مجلس قرائت شد آمده است: شهید از آن رو که خود را فنای فی الله کرده باقی خواهد ماند و ما باید خود را وقف آن چیزی کنیم که ماندنی است و جان در معرض فنای خود را، به قافله شهدا برسانیم.

قالیباف گفت: رنجی بالاتر از جاماندن از قافله شهدا نیست و امید است خداوند ما را از جاماندگان قافله شهدا قرار ندهد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستارگان راه ایثار، راه را به گمشدگان این مسیر نشان می‌دهند، خون شهید راه ایثار را به دیگران نشان می‌دهد.

وی در این پیام با اشاره به تلاش ظالمان تاریخ برای زدودن یاد و راه شهدا گفت: از همین رو است که امروز می‌توان گفت زنده نگه داشتن نام، یاد و راه شهدا همانند کار ارزشمند شهدا است.

قالیباف در ادامه افزوده است: با عذرخواهی از عدم حضورم در این مراسم، قدردان همه دست اندرکاران یادواره شهدای غرب مشهد هستم.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی پس از قرائت پیام محمدباقر قالیباف، علت غیبت وی را نه ابتلا به کرونا که آنفلوانزا عنوان کرد که با نظر پزشکان مبنی بر ضرورت استراحت وی، برخی از برنامه‌ها از جمله حضور رییس مجلس در آیین یادواره شهدای غرب مشهد لغو شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دایمی یادواره شهدای غرب مشهد، اسناد مرتبط با ۶۸۰ شهید غرب مشهد به روزرسانی و بانک خانواده شهدای غرب مشهد ایجاد می‌شود.

یادواره شهدای غرب مشهد با حضور بیش از ۲هزار نفر از اعضای خانواده شهدای محله قاسم آباد (غرب مشهد) امروز در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد که استقبال از این یادواره به حدی بود که سالن انقلاب اسلامی با ظرفیت هزار و ۶۰۰ صندلی در ابتدای مراسم تکمیل شد و برگزار کنندگان از سالنی در جوار آن برای پذیرایی از مهمانان استفاده کردند.

مطابق اعلام بنیاد شهید استان خراسان رضوی، شمار شهدای این استان ۱۷ هزار نفر است که کلانشهر مشهد به تنهایی هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و هزار و ۹۳۷ آزاده در راه حفاظت از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : سیاست تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها