زیپ نیوز فرماندار شهرستان جم معارفه شد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر دوشنبه‌شب در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان جم اظهار داشت: یکی از مهمترین رموز موفقیت جمهوری اسلامی ایران و ماندگاری این انقلاب، وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان است.

احمد محمدی زاده با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی به وحدت بیشتری نیاز داریم اضافه کرد: تحریم‌ها بر علیه انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آغاز شد و طی دو سال گذشته شدت گرفته است و اکنون درگیر جنگ همه جانبه اقتصادی هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تغییرات گسترده و بسیار بزرگی در سطح کشور ایجاد شده است ادامه داد: در شهرستان جم شاهد استقرار صنایع بزرگ حوزه انرژی هستیم که مزایا و معایب فراوانی در کنار خود داشته است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای کاهش عوارض صنعت برای مردم شهرستان جم خاطرنشان کرد: یکی از عوارض پالایشگاه گاز در جم مصرف منابع زیرزمینی شامل گاز، نفت و منابع آب است.

محمدی‌زاده خواستار برنامه‌ریزی صحیح و عدالت‌محورانه در مناطق صنعتی استان شد و ادامه داد: مردم مناطق صنعتی باید از منابع صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بهره‌مند شوند و سهم مردم در این صنایع مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر بهره‌مند شدن مردم استان بوشهر از ظرفیت صنایع گفت: ساخت سد سرچشمه و سد باغان نقش مهمی در تقویت سفره آب زیرزمینی و حل مشکلات آب شرب و کشاورزی دارد.

استاندار بوشهر از تصویب منابع اعتباری در سفر رئیس جمهور برای تسریع در اجرا طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این مصوبه باید منابع دیگری تأمین شود تا مشکل آب شرب شهرستان جم برطرف شود.

در این مراسم سید محمد احمدپور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان جم معرفی و از خدمات سید محمد حسینی تقدیر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 262 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها