زیپ نیوز ضرورت کاهش مدیریت سلیقه‌ای در اردبیل - زیپ نیوز

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: متأسفانه مشکل اعمال سلیقه‌ای قانون و تفسیر خاص از برخی مقررات بر پایه منافع فردی در برخی ادارات و سیستم مدیریتی استان افزایش یافته است و در این مورد با هیچکس مماشات نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حذف برخی قوانین مخل و مزاحم در سیستم اداری کشور افزود: اجرای قوانین در کشور باید در راستای ثروت‌سازی و حفظ منافع عمومی مردم باشد که اجرای غیر این باید با فوریت شناسایی و ساماندهی شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ترک فعل از سوی مدیرانی که به هر بهانه‌ای سعی در پنهان قصور خود دارند قابل گذشت نبوده و افراد خاطی باید بازخواست شوند اما گاهی ترک فعل از سوی برخی ادارات و مسئولان اجرایی در نتیجه عدم تعامل بین نهادهاست که در این مورد هم باید با آسیب‌شناسی دقیق در پی حل مشکل بود.

عاملی ادامه داد: تصمیم در سیستم اداری باید موازی با مصالح جامعه و منافع مردم باشد و تصمیم‌گیری صحیح در نتیجه اجرای صحیح قوانین به دست می‌آید که برای قطعیت این دو موضوع مهم باید به فکر گفتمان‌سازی بایسته و توسعه آن در منطقه باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم جز وظایف اصلی مسئولان بوده و مدیران باید به اتفاق و با تعامل یکدیگر در راستای رفع مشکلات عموم جامعه تلاش کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها