زیپ نیوز ضرورت افزایش بودجه پسماند استان های شمالی - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان با بیان اینکه اولویت اول دولت جدید پس از استقرار، مدیریت کرونا بود اظهار کرد: دومین اولویت نیز ذخیره سازی کالاهای اساسی بود که با وجود آنکه در شرایط بدی کشور را تحویل گرفته بودیم اما هم اکنون وضعیت مناسبی داریم.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات دولت برای خنثی کردن و خروج از تحریم، بیان کرد: کنترل و مهار تورم سیر صعودی داشت اما اکنون در بیشتر بخش‌ها سیر نزولی پیدا کرده است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درخواست داریم در صورت امکان در برنامه هفتم، بودجه پسماند استان‌های شمالی را بیشتر در نظر بگیرند تا بتوانیم از این بحران خارج شویم.

محیط زیست گیلان در معرض نابودی قطعی است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس نیز با بیان اینکه گیلان دومین استان پرتراکم بعد از تهران است، گفت: گیلان استان کشاورزی است و قسمت عمده مصارف ملی در بخش چای، برنج و طیور را تأمین می‌کند اما هر کدام از این بخش‌ها در معرض انقراض است.

سید علی آقازاده با بیان اینکه محیط زیست گیلان در معرض نابودی قطعی است، ادامه داد: بیش از ۵۲ رشته رودخانه در گیلان داریم که تقریباً از این رفته و این یک فاجعه زیست محیطی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها