زیپ نیوز تأکید هوک و نتانیاهو بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «آی ۲۴»، «برایان هوک» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران بعد از سفر اخیر خود به سه کشور عربی منطقه خلیج فارس، امروز سه شنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل دیدار کرد و دو طرف در این دیدار با رویکرد ضد ایرانی خود تاکید کردند.

در همین رابطه نتانیاهو ادعای تکراری خود درباره تلاش ایران برای ساختن بمب اتمی را تکرار کرد و مدعی شد: ایران به برنامه مخفی خود برای ساختن سلاح‌های اتمی ادامه می‌دهد. اسرائیل هر آنچه که لازم باشد انجام می‌دهد و مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در این دیدار از مواضع آمریکا و استراتژی فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ علیه ایران تمجید کرد.

نتانیاهو در این نشست خبری همچنین خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ایران شده و در یاوه گویی های خود عنوان داشت که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی، به افزایش تحریم‌ها نیاز است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته آمریکا در بغداد و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی تمجید کرد.

نتانیاهو همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هر کاری لازم باشد برای اطمینان از عدم توسعه نفوذ و حضور ایران در سوریه انجام خواهد داد.

بعد از سخنان نتانیاهو، برایان هوک هم در اظهاراتی به تکرار اتهام‌زنی‌ها علیه ایران پرداخت و عنوان داشت که آمریکا و اسرائیل درباره ضرورت تمدید تحریم تسلیحاتی ایران اتفاق نظر دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها