زیپ نیوز بیکاری و فقر هرمزگان باید توسط مدیران استانی برطرف شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان هرمزگان بیان داشت: منتظر نسخه نویسی و برنامه از تهران نباشید، مشکل فقر و بیکاری در استان باید با توان و دانش مدیران استانی حل شود.

آیت الله رئیسی اظهارداشت: استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری دارد و علاوه بر نیروی انسانی کارآمد، متدین و مقاوم نیاز است ظرفیت‌های آن را شناخت و در مسیر حل مشکلات مردم گام برداشت؛ مشکلات مردم هرمزگان مشکلات کمی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد.

وی افزود: این میزان از فقر و بیکاری قابل توجیه نیست و باید با دقت بررسی شود و ببینیم چرا با این میزان از ذخایر، میادین نفتی و گازی مردم دارند با فقر و مشکل زندگی می‌کنند و این باید حل شود و حل آن هم در تهران نیست بلکه باید به دست توانای مدیران هرمزگان انجام بگیرد.

رئیس جمهور بیان کرد: خیلی از روستاها به برکت انقلاب آباد شده است اما وجود روستایی در روستا مستلزم این است که اقتصاد روستا فعال شود تا روستایی در آن ماندگاری پیدا کند.

وی ادامه داد: حتماً در صنایع باید از نیروهای کارآمد استان استفاده شود و من به شما مدیران توصیه می‌کنم و تاکید می‌کنم آقای استاندار و آقایان مدیران اولویت جذب را به نیروهای کارآمد استان بدهید و این یک امر مستحبی نیست و دارای تاکید است و حتماً باید این کار بشود.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: ما گاهی در شهرستان‌ها بخش‌ها و روستاها افراد بسیار کارآمد اهل فکر و اندیشه دارید و ما وظیفه داریم عدالت در جذب، نگهداری، پرداخت حقوق و تمام حوزه‌ها را رعایت کنیم هرچند که یک عده‌ای ناراحت شوند و هیچ اشکالی ندارد.

این خبر در حال تکمیل است…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها