زیپ نیوز بالگرد اورژانس هوایی در طبس مستقر می‌شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری طبس اظهار کرد: با توجه به وسعت شهرستان، استقرار بالگرد در طبس موضوعی جدی است و با جدیت هم دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به جهت تکمیل آشیانه بالگرد، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا انتهای سال و حدود ۳ میلیارد تومان نیز تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ اعتبار می‌گذاریم.

به گفته وی؛ قرارداد جدیدی با شرکت‌های هلیکوپتری ایران تنظیم شده که کمک می‌کند تا بالگرد اورژانس در اولین فرصت در این منطقه حضور یابد.

استاندار خراسان جنوبی از تخصیص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به پروژه بیمارستان دوم خبر داد و تأکید کرد: برای موضوع انتقال آب هم جلسات متعددی در تهران انجام شده که نتایج خوبی هم به همراه داشته است و طی یکی دو سال آینده، اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

قناعت، از تکلیف واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی گفت و متذکر شد: تمام حساب‌های معادن باید از خارج استان منتقل شود تا منافع آن در اختیار توسعه خراسان جنوبی هزینه شود.

وی، طبس را تنها شهرستان استان خواند که از ظرفیت راه آهن و فرودگاه برخوردار است و گفت: ما باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقا شهرستان و استان منفعت ببریم.

استاندار خراسان جنوبی به دیگر پتانسیل‌های شهرستان طبس اشاره کرد و تصریح کرد: معادن زغال سنگ از مهمترین مزیت‌های منطقه است.

قناعت با تأکید بر اینکه طبس، شهر علما و اندیشمندان بزرگ است، اظهار داشت: در این منطقه بود که دماغ آمریکا در ۵ اردیبهشت ۵۹ به خاک مالیده شد.

وی تأکید کرد: برای رفع برخی مشکلات شهرستان که در سفر امروز مورد بررسی قرار گرفت، تصمیمات خوبی اتخاذ شده که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرهای خوبی در زمینه حل مشکلات معیشتی در راه است

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با وجود فضای مثبت حاکم بر کشور و هماهنگی بین سه قوه، خبرهای خوبی در راه است.

قناعت بیان کرد: با شرایط به وجود آمده، قطعاً در آینده نزدیک، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه حل مشکلات کشور و مسائل معیشتی مردم خواهیم بود.

وی تأکید کرد: با کار تیمی و برنامه‌ریزی درست، تمام مشکلات حل خواهند شد.

استاندار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تأکید ایشان بر اینکه پشتوانه‌های مردمی، رمز شکست ناپذیری نظام و انقلاب است، گفت: همین پشتوانه مردمی است که سبب شده نظام در مقابل تمام تهدیدها و فشارها و هجمه‌های دشمنان روی پای خود بایستد.

قناعت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، گفتمان جدیدی را با تأکید بر معنویت پایه‌ریزی کرد، تصریح نمود: ۴۲ سال است که به خاطر این گفتمان، هزینه می‌پردازیم و مثلث استکبار آمریکا، اسرائیل و انگلیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا این تفکر نو شکست بخورد اما با وجود پشتوانه‌های مردمی موفق نمی‌شوند.

وی تأکید کرد: قطار انقلاب در حرکت است و ما باید حواسمان باشد که از این قطار پیاده نشویم.

تغییرات باید با تدبیر و با حفظ شأنیت افراد صورت گیرد

به گفته وی؛ ارتباط بی دغدغه و راحت مردم با مسئولان، نشانه‌ای از همین پشتوانه‌های مردمی است.

استاندار خراسان جنوبی به نقش مدیران در رفع مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: حضور مدیران کارآمد، ولایی، پرکار و کم هزینه می‌توان شاهد تحول بود.

قناعت، تغییرات مدیریتی را طبیعی عنوان کرد و اظهار داشت: تغییرات باعث انگیزه و نشاط خواهد شد و در این مهم باید با تدبیر و با حفظ شأنیت افراد صورت گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها