زیپ نیوز اگر امتیازات گل‌گهر کسر نمی‌شد برای صدر نشینی می‌جنگیدیم - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، شایان مصلح عصر پنجشنبه پس از تساوی بدون گل دو تیم گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بازی بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و به دلیل غیبت حدود هفت نفر از بازیکنان اصلی تیم، کار ما سخت شد. حتی مرتضی تبریزی و عاشوری هم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه شدند شرایط خوبی نداشتند و فکر می‌کنم دچار بیماری هستند. امیدوارم بازیکنان تیم همگی به بهبودی کامل برسند.

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه فولاد شهر ادامه داد: از طرفی زمین چمن فولادشهر همیشه کیفیت خوبی داشته است، اما امروز به دلیل شرایط نامناسب زمین بارها روی زمین افتادیم و حتی در صحنه‌های پای ما به زمین گیر می‌کرد. در چند صحنه نزدیک بود مچ پای من و چند نفر از بازیکنان ذوب آهن نیز دچار مصدومیت شود. امیدوارم مسئولان ذوب آهن به وضعیت زمین چمن ورزشگاه فولادشهر رسیدگی کنند.

وی درباره شرایط بازی توضیح داد: موقعیت‌های خوبی در نیمه اول بازی داشتیم و حتی تیر دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردیم، اما موفق به گل زنی نشدیم. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های بعدی اشتباهات خودمان را جبران کنیم.

مدافع گل گهر سیرجان با بیان اینکه «در نیم فصل اول تیم بسیار خوبی داشتیم و شاید اگر هفت امتیاز از تیم ما کسر نمی‌شد، می‌توانستیم برای قهرمانی این فصل بجنگیم» تاکید کرد: بازگشت به شرایط روحی مناسب پس از کسر امتیاز برای ما زمان‌بر بود. تصور کنید که در بازی پرفشاری که برابر سپاهان داشتیم، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. حتی در برابر استقلال و پیکان نیز بازی‌های خوبی داشتیم و واقعاً چند دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم.

مصلح در پایان خاطرنشان کرد: اگر امتیازات به ما برگردد می‌توانیم حتی به کورس قهرمانی برسیم. امیدوارم بازیکنان جدید تیم مانند کیروش که اضافه شده‌اند نیز بتوانند هر چه سریع‌تر به شرایط خوب خود برسند و مشکل اریک نیز برطرف شود تا با توجه به کیفیت بالایی که دارد به ترکیب تیم اضافه شود تا بتواند به تیم کمک کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 266 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها