زیپ نیوز اولین مجموعه پیشرو در زمینه شارژ کپسول آتش نشانی به شرکت رایان اطفا تعلق گرفت - زیپ نیوز

عنوان اولین بدین معناست که باید تمام رقبا را پشت سر گذاشته شده باشد. شرکت رایان اطفا با بهره گیری از تیم و تجهیزات درجه یک توانسته است در سریع ترین زمان عنوان اولین مجموعه پیشرو در زمینه شارژ کپسول آتش نشانی را کسب نماید.

به گزارش زیپ نیوز، تعداد مجموعه هایی که خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را ارائه می دهند بسیار زیاد است، به همین دلیل اعتماد به شرکتی که بتواند تمامی نیاز های شما و نگرانی ها را رفع کند محدود است. ما به شما این مژده را می دهیم که شرکت رایان اطفاء همان انتخابی است که شما باید انجام دهید.

این شرکت با در اختیار داشتن تیم مجرب و حرفه در حوزه شارژ کپسول آتش نشانی توانسته است جایگاه خود را در بین رقبا پیدا کند و اولین شرکی باشد که پیشرو در این حوزه به جلو قدم بر می دارد. شما عزیزان ساکن تهران اعم از شرق و غرب و شمال و جنوب می توانید به راحتی با شماره هایی که در زیر قرار داده شده است با این شرکت تماس بگیرید و از خدمات بینظیر rayanetfa مطلع شوید.

برای مشاهده لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی ۱۴۰۰ کلیک کنید.

شماره تماس جهت ارتباط با مشاوران رایان اطفا ۰۲۱۴۴۲۸۸۶۸۲ – ۰۹۱۲۰۳۱۵۳۴۹

شارژ تخصصی انواع خاموش کننده آتش نشانی

شرکت رایان اطفاء در تمامی مناطق تهران و حومه فعالیت دارد و شما عزیزان می توانید خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران را بصورت حمل و نقل رایگان دریافت کنید. توری محافظ جهت جلوگیری از آسیب و خط و خش به بدنه سیلندر ها بصورت رایگان کشیده می شود. بیمه مسئولیت برای تمامی کپسول ها صورت می پذیرد. نصب کارت شارژ به همراه نحوه استفاده از کپسول و گروه های حریق انجام می شود. تعویض واشر سوزن و واشر گلویی و تفلون مانومتر برای جلوگیری از تخلیه احتمالی گاز داخل سیلندر صورت می پذیرد و … .

شارژ خاموش کننده آتش نشانی به دلیل ارتباط مستقیم با جان انسان از اهمیت بالایی برخوردار است. هرساله تعداد زیادی آتش سوزی کوچک اتفاق می افتد که با وجود یک خاموش کننده آتش نشانی خوب و مناسب از گسترش حریق جلوگیری کرد. کپسول های آتش نشانی انواع مختلفی دارند که پرکاربرد ترین آنها نوع پودر و گاز است.

مواد تشکیل دهنده این کپسول ها از پودر آتش نشانی به علاوه گاز که عامل فشار در کپسول می باشد تشکیل شده است. در ادامه کارهایی که در هنگام مواجهه با حریق باید انجام دهید را می گوییم. در اولین قدم باید خونسردی خود را حفظ کنید و در درجه دوم نوع آتش سوزی و موادی که آتش گرفته است را شناسایی کرد تا بتوان از کپسول مناسب آن حریق استفاده نمود. در درجه بعدی کپسول را به آرامی بر میداریم و ضامن را میکشیم تا اهرم آزاد شود سپس شیلنگ را به سمت بن حریق نشانه میرویم و بصورت جاروبی عمل اطفاء را انجام می دهیم.

برای خرید مطمئن و یا مشاوره ای بی نظیر در مورد تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و یا  خدمت شارژ کپسول می توانید با شماره های شرکت رایان اطفا در ارتباط باشید. ۰۲۱۴۴۲۸۸۶۸۲  –  ۰۹۱۲۰۳۱۵۳۴۹

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.