زیپ نیوز امسال ۲۵ شکارچی متخلف در تالاب کانی برازان مهاباد دستگیر شدند - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری ZipNews، فاروق سخنور در این زمینه افزود: مأموران یگان حفاظت این اداره امسال حدود ۲۵ شکارچی و صیاد مختلف را در تالاب بین المللی کانی برازان دستگیر شدند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده‌اند.

وی گفت: نیروهای یگان حفاظت این اداره با دستگیری ۹ شکارچی متخلف در تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان در یک هفته گذشته عرصه را بر متخلفان صید و شکار تنگ‌تر کرده‌اند. دستگیری ۹ شکارچی متخلف در تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد

سخنور افزود: نیروهای یگان حفاظت این اداره با تشدید گشت و کنترل‌های مستمر و شبانه روزی در حفظ و حراست از مناطق تحت مدیریت در پناهگاه حیات وحش تالاب کانی برازان در یک هفته گذشته ۹ شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

وی، با بیان اینکه با توجه به مهاجرت شمار زیادی از انواع پرندگان در آبگیرها و تالاب‌های این شهرستان نظارت بر مناطق حفاظت شده نیز بیشتر شده است، گفت: در بازرسی به عمل آمده از این متخلفان ۹ قبضه اسلحه شکاری و ۹ رشته فشنگدان به همراه لاشه دو قطعه غاز خاکستری کشف و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

سخنور افزود: مأموران یگان حفاظت با همکاری دوستداران محیط زیست به صورت مستمر و شبانه روزی نسبت به پایش مناطق تحت مدیریت اقدام کرده و ضمن جلوگیری از هرگونه شکار و صید غیرمجاز، زنده گیری، تخریب و آلودگی محیط زیست، متخلفان را شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد می‌کنند.

تالاب بین‌المللی کانی‌برازان مهاباد با وسعتی افزون بر ۹۱۰ هکتار یکی از مهمترین تالاب‌های اقماری جنوب دریاچه ارومیه و با ارزش‌ترین زیستگاه‌های انواع پرندگان آبزی و کنارآبزی مهاجر و بومی در شمالغرب کشور است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها