زیپ نیوز الگوگیری مدیران از سلوک شهید سلیمانی باعث حل مشکلات کشور می شود - زیپ نیوز

حمید مختص آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی از یک روستای دورافتاده در استان کرمان دوران کودکی و نوجوانی خود را طی کرد و این یعنی حاج قاسم از یک خانواده سطح بالا نبود که او را به مناصب بالاتر برساند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مسیر زندگی خود را به خوبی پیدا کرد، ابراز داشت: او بر آنچه شناخت پیدا کرد اعتقاد راسخ، ایمان قوی و بصیرت نافذی داشت و با کوشش و تلاش مسیر زندگی خود را پیمود.

شهید سلیمانی از ابتدای انقلاب در مسیر اهداف انقلاب و امام راحل (ره) حرکت کرد

کارشناس فرهنگی، سیاسی و یکی از هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب این شهید بزرگ در مسیر اهداف انقلاب و امام راحل (ره) حرکت کرد، تصریح کرد: او در تمام بیش از ۴۳ سال بعد از انقلاب لحظه‌ای آرامش نداشت و تمام زندگی خود را در مسیر تعالی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی صرف کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی چه در لشگر ثارالله و چه در قرارگاه شرق کشور برای تأمین امنیت مرزها و حتی در سپاه قدس به خوبی از عده مأموریت‌ها و وظایفی که بر عهده داشت برآمد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی هیچ وقت منافع شخصی خود را بر منافع مردم و نظام ترجیح نداد و هیچ وقت نخواست که دیده شود زیرا اعتقاد داشت که کار باید برای رضایت خداوند باشد.

امروزه حاج قاسم از یک شخص به یک مکتب تبدیل شده است

مختص آبادی با بیان اینکه امروزه حاج قاسم از یک شخص به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: هر کسی به اندازه ظرفیت خود می‌تواند از جنبه‌های مختلف شخصیتی حاج قاسم بهره مند شود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم مرد تبدیل تهدیدها به فرصت بود، افزود: مدیران و مسئولین کشور نیز باید از حاج قاسم الگو بگیرند و نباید از موانع بترسند و کوتاه بیایند.

در مرام حاج قاسم غیرممکن وجود نداشت

کارشناس فرهنگی سیاسی و یکی از هم‌رزمان شهید سلیمانی با بیان اینکه در مرام حاج قاسم غیرممکن وجود نداشت، تاکید کرد: او هر مشکلی را تهدید به یک فرصت می‌کرد که مشخص‌ترین این تهدیدها خلق داعش و رفتارهای وحشیانه این گروه با مردم بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم از تهدید داعش فرصت تشکیل حشدالشعبی در عراق و دیگر نیروهای جبهه مقاومت را خلق کرد، ادامه داد: حال رزمندگان جبهه مقاومت در سراسر منطقه وجود دارند.

حاج قاسم عاشق شهادت بود

مختص آبادی با اشاره به اینکه حاج قاسم مرگ را برای خود حل کرده و عاشق شهادت بود، اظهار داشت: هیچ ترسی در مواجهه با انواع مشکلات و موانع در او احساس نمی‌شد چراکه کسی که از مرگ نترسد یعنی از هیچ چیزی نمی ترسد.

وی با اشاره به اینکه کسی که نترس باشد هیچوقت کم نمی‌آورد، ابراز داشت: الگوگیری مدیران و مسئولین از سلوک و مکتب شهید سلیمانی باعث حل مشکلات و نارسایی‌های موجود در سطح کشور می‌شود.

کارشناس فرهنگی سیاسی و یکی از هم‌رزمان شهید سلیمانی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مردم ایران از لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: این شرایط زیبنده مردم ایران اسلامی نیست و دولت باید با مدیریت جهادی سعی در برطرف کردن این شرایط باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها