زیپ نیوز آماده باش کامل ۲۷ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران - زیپ نیوز

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک روان و عادی را در سطح استان شاهد هستیم اظهار داشت: هم اکنون هیچ مشکلی به لحاظ ترافیکی نداریم.

مصدقی در خصوص وضعیت جوی نیز گفت: طبق هشدارهای نارنجی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی قرار بود از ساعت ۱۲ و نیم ظهر امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات باشیم اما فقط شاهد وزش باد شدید و سرما در محور دماوند، محور تهران – ساوه و محور ملارد (ارغش آباد) بودیم و پیش بینی این است که سرما و کاهش دمای محسوس را هم در فیروزکوه و دماوند و هراز داشته باشیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه هنوز پیش بینی‌های بارش در محورهای استان رخ نداده است افزود: مأموران حوزه راهداری و اکیپ‌ها و ۲۷ باب راهدارخانه به همراه ماشین آلات شن و نمک پاش نیز تا صبح پنجشنبه به صورت آماده باش صد در صدی هستند و بازدیدهای میدانی نیز انجام می‌شود.

وی عنوان داشت: بارش‌ها ممکن است فردا در سطح استان رخ بدهد و تمام تمهیدات راهداری اندیشیده شده تا در صورت وقوع بارش خدمات مطلوب ارائه شود و ۲۵ اکیپ در محورهای استان در حال گشت زنی هستند و شرایط محورهای کوهستانی در حال رصد است و اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱ به شهروندان انجام خواهد شد.

مصدقی اظهار داشت: از همه عزیزان می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفر به مناطق کوهستانی خودداری کنند و در صورت نیاز با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرندو همچنین در صورت قرار گرفتن در جاده‌ها از تجهیزات زمستانی کامل برخوردار باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها