زیپ نیوز آغاز امر و نهی صهیونیست‌ها به بایدن در خصوص ایران - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: نباید هیچ بازگشتی به برجام که دونالد ترامپ از آن خارج شده انجام شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام خطاب به بایدن گفت: ما باید سیاست سازش‌ناپذیری را حفظ کنیم تا مطمئن شویم که ایران سلاح هسته‌ای توسعه نمی‌دهد.

نتانیاهو در مراسم یادبود «بن گوریون» اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به توافق هسته‌ای پیشین [با ایران] بازنگردید. ما باید سیاست سازش‌ناپذیری را حفظ کنیم تا مطمئن شویم که ایران سلاح هسته‌ای توسعه نمی‌دهد.

نتانیاهو افزود: هر کس تلاش کند برای ما خطری ایجاد کند یا ما را به نابودی تهدید کند و یا به هر طریقی به ما حمله کند، مانند اتفاقی که دیروز در نوا غزه روی داد، با پاسخ قاطع ما روبه‌رو خواهد شد. ما به ایران و شاخه‌هایش اجازه نمی‌دهیم که علیه ما اقدام کنند.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در ادامه مدعی شد: به لطف ایستادگی قاطع ما در برابر تبدیل شدن ایران به کشوری هسته‌ای و مخالفت با توافق هسته‌ای، کشورهای عربی بسیاری رویکردشان را از اساس در برابر اسرائیل تغییر دادند.

وی در ادامه ادعاهای واهی خود تکرار کرد و گفت: فرصت‌هایی نیز وجود دارد. به تحول عظیمی که با توسعه قدرت و اقتصاد و مخالفت با توافق با ایران در منطقه پیرامون خود ایجاد کرده‌ایم، نگاه کنید. کشورهای عربی مثل امارات و بحرین روابط خود را با اسرائیل عادی کردند. رهبران این کشورها شجاع و پیشگام هستند.

نتانیاهو افزود: اگر همچنان به تقویت قدرت و روابط خود با کشورهای عربی ادامه دهیم، کشورهای عربی دیگری را خواهیم دید که به دایره صلح می‌پیوندند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها