زیپ نیوز سفری فراموش نشدنی در لحظه آخر - زیپ نیوز

معمولا بسیاری از افراد شهرنشین، تعطیلات و آخر هفته های خود را فرصت مناسبی برای تفریح و گردش با خانواده می بینند و تصمیم می گیرند با یک سفر چند روزه آب و هوایی عوض کنند و از شلوغی شهر دور بشوند. اما سفر کردن به یک شهر بدون بازدید از مکان های دیدنی آن، لطفی ندارد به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند با تورهای گردشگری به جاهای مختلف سفر کنند تا هم امنیت بیشتری داشته باشند و هم بتوانند اوقات لذت بخشی را در کنار هم سفران خود تجربه کنند.

سایت لحظه آخر ازجمله سایت های پرطرفدار برای رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی می باشد. وب سایت لحظه آخر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است و مورد تائید کارشناسان گردشگری می باشد. کلیه اعضای سایت لحظه آخر و آزانس های مسافرتی که با این وبسایت همکاری می کنند دارای مجوز از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشورهستند. کاربران این سایت می توانند نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

محبوب ترین تورهای داخلی سایت لحظه آخر

بخشی از منوی سایت لحظه آخر به تورهای داخلی اختصاص داده شده است. تورهای داخلی به جهت کم هزینه تر بودن نسبت به تورهای خارجی، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. از طرف دیگر چون تورهای داخلی محدود به مرزهای ایران می باشند، گردشگران ایرانی نیازی به همراه داشتن ویزا یا پاسپورت و مدارک خاصی از این قبیل ندارند؛ از همین رو عده زیادی تورهای داخلی را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند.

ازبین تورهای متنوع داخلی سایت لحظه آخر، می توان گفت تورهای قشم، کیش، مشهد، شیراز و اصفهان جزو محبوب ترین تورها هستند. تور قشم و کیش در تابستان مناسب افرادی است که می خواهند در مکانی دنج به استراحت و تفریح بپردازند. همچنین تور مشهد یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی است و مسافرین زیادی به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) با این تور سفر می کنند. تورهای شیراز و اصفهان هم غالبا مورد استقبال علاقه مندان به تاریخ و بناهای باستانی و آثار فرهنگی کهن واقع می شود.

محبوب ترین تورهای خارجی سایت لحظه آخر

سالانه افراد بسیاری برای تفریح و گردش یا برای کار و بیزنس، راهی کشورهای خارجی می شوند. قطعا پیدا کردن هتل مناسب در یک کشور غریبه، نیازمند تجربه است و علاوه بر آن ممکن است افرادی که به خارج از کشور سفر می کنند تسلط کافی به زبان آن کشور نداشته باشند. به همین دلیل افراد اصولا ترجیح می دهند با تورها سفر کنند تا خیالشان از این جهات آسوده باشد و با اطمینان بیشتری به کار یا تفریح خود بپردازند.

سایت لحظه آخر تورهای خارجی متنوعی ارائه می دهد؛ مثل تورتایلند، تور ترکیه، تور امارات، تور ارمنستان، تور مالزی، تور اروپا و…

تقریبا اکثر شهرهای کشور ترکیه، جزو شهرهای توریستی پرطرفدار دنیا به حساب می آیند و به دلیل سواحل زیبا و آب و هوای مطبوعی که دارند، در صدر لیست تورهای محبوب خارجی قرار می گیرند. تور امارات نیز از محبوبیت فوق العاده ای به ویژه در میان تاجران برخوردار می باشد.

یکی از محبوب ترین تورهای خارجی که این سایت ارائه می کند تور ایروان است. ایروان پایتخت ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی است و ایرانیان بسیاری به دلیل هزینه پایین و عدم نیاز به ویزا درسفر به ایروان، علاقه زیادی به این شهر دیدنی و جذاب دارند. اگر شما هم قصد تجربه سفری به صرفه و اقتصادی به مهد آثار تاریخی با شکوه ارمنستان را دارید، می توانید به راحتی از قیمت تور ایروان مطلع شده و با آن همسفر شوید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.