زیپ نیوز سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم زنجان قرار دارند - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری ZipNews، حجت الاسلام محسن کرمی روز شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: عمده سرقت‌ها در زنجان سرقت از ویلا باغ‌ها، مزارع و ساختمانهای نیمه کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم اولاً اینکه این ویلا باغ‌ها مجازند یا غیر مجاز و در بافت روستاها قرار دارند یانه؟

وی با بیان اینکه باید به سمت تجهیزات بازدارنده در مرحله قبل از وقوع سرقت و بعد از وقوع برویم چرا که برخی سرقت‌ها در حوزه جرایم اقتصادی تعریف نمی‌شوند و اصولاً کشف سرقت‌ها و کلاهبرداری‌ها سخت است، لذا رسانه ملی با تولید محتوا و هشدار در خصوص سرقت و کلاهبرداری در پیشگیری از وقوع این جرایم همکاری نماید.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم استان زنجان قرار دارند افزود: سارقینی که از زندان آزاد می‌شوند بایستی به پلیس تخصصی اعلام شوند و برای این کار نیازمند ساز و کار مناسب و به کار گیری سیستم هستیم.

کرمی اظهار داشت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی که بخشی از بسترهای وقوع جرم است نیازمند مداخله اداره بهزیستی هستیم آن‌هم مداخله همراه با تحول و اثر گذاری

وی ارائه راهکارهای مطلوب و عملیاتی برای کاستن از سرقت‌ها و جمع آوری معتادان متجاهر مهم اعلام کرد و افزود: در بحث مبارزه با جرائم نباید درگیر بودجه بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها