زیپ نیوز سازمان صمت اردبیل نظارت ویژه به بهره برداری از معادن داشته باشد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی قبل از ظهر دوشنبه در جلسه شورای معادن استان اردبیل اظهار کرد: برداشت‌های غیر اصولی از معادن باید ساماندهی شود که نظارت سازمان صمت در این راستا بسیار کاربردی است.

وی با تاکید بر اینکه محل برداشت پس از اتمام کار تسطیح شده تا مشکلی ایجاد نشود، تصریح کرد: با تأیید دستگاه اجرایی مربوط مجوز فعالیت و برداشت از معادن صادر می‌شود بنابراین با هدف نظارت در راستای برداشت بهینه از معادن از سوی سازمان‌های متولی نباید اهمال‌کاری صورت گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در صورت تکمیل مجموعه بزرگراه شمال و جنوب در استان اردبیل بهره‌برداران این مسیرها در تردد مشکلی نخواهند داشت، گفت: این مسیرها مکان‌های پرترددی هستند و اکثر تصادفات در این مسیر اتفاق می‌افتد که تحقق این امر مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی و معدن‌کاران است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه لحاظ کردن اهداف سازمان صمت استان در حمایت از ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات‌محور که نیازمند توسعه راه‌های مواصلاتی استان است، خاطر نشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دارد تا مشکلات احتمالی اداره کل راه استان با معدن‌کاران را در اسرع وقت رفع کند تا پروژه‌های راهسازی بدون وقفه انجام گیرد.

رامین صادقی بر تأمین مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات اجرای طرح ۴ خطه کردن راه‌های مواصلاتی شمال و جنوب استان اردبیل تاکید کرد و افزود: فعالیت این پروژه‌ها با معادن دارای پروانه بهره‌برداری تداخل پیدا کرده که با رفع مشکلات این حوزه امیدواریم خللی در اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل ایجاد نشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 29 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها