زیپ نیوز تامین آب شرب پایدار مطالبه اصلی مردم شهرضا است - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه محمودی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، اظهار داشت: آب شهرستان شهرضا از چاه تأمین می‌شود و چاه‌های آب به دلیل خشکسالی و یا برداشت‌های بی رویه موجب کیفیت و کمیت نامطلوب آب شده است.

وی افزود: اجرای فاضلاب شهرستان شهرضا از سال ١٣۶٢ آغاز شده و تا به حال حدود ۴٨ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما همچنان مسائل و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

نماینده شهرستان شهرضا بیان کرد: سه سال است که بابت جاده‌های روستایی هیچ هزینه‌ای از مرکز استان دریافت نکرده‌ایم و اکثر پروژه‌ها خیلی کند پیش می‌رود و یا به تعطیل کشانده می‌شود.

وی با اشاره به مرمت قنوات شهرستان، تصریح کرد: هیچ راهی به جز احیا و مرمت قنوات وجود ندارد و از استان خواستاریم که جمع بندی برای این موضوع انجام شود، چرا که درخواست اصلی کشاورزان است و نمی‌خواهیم رزق و روزی آنها دچار مشکل شود.

محمودی بیان داشت: مسکن مهر شهرضا برای دولت نهم و دهم بوده است اما ما همچنان درگیر بدهی پیمانکاران و کوتاهی در خدمات به ساکنان مسکن مهر هستیم که این امر نیازمند پیگیری در شورای مسکن شهرستان و استان است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه حل‌هایی باید برای حاشیه نشینی مطرح شود و پس از آن متعهد شویم که بعد از رفع این مسائل در این محدوده‌ها هیچ‌گونه ساخت و سازی صورت نگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها