زیپ نیوز بامن چیست؟ - زیپ نیوز

بامَن تنها یک باشگاه مشتریان نیست؛ بلکه تجربه‌ای از یک سبک زندگی جدید است! باشگاه بامَن نسل جدید باشگاه مشتریان در ایران است که با خدماتی ارزشمند، رفاهِ بیشتر را به شما هدیه می‌دهد. اگر عضو باشگاه بامَن باشید، با انجام خریدهای روزمره‌ خود از طریق بامَن (حضوری و آنلاین) می‌توانید به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیاز» در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. از مزایای بامَن می‌توان به افزایش قدرت خرید، صرفه‌جویی ماهانه، دریافت تخفیف‌های شگفت‌انگیز، تنوع در خدمات و فروشگاه‌ها، تبدیل امتیاز به پول نقد و شرکت در قرعه‌کشی‌های جذاب هفتگی اشاره کرد.

 

ورود به اپلیکیشن بامَن

 

بامن چگونه تخفیف بگیرید؟

کافی‌ست کارت بانکی‌ خود را در اپلیکیشن بامَن ثبت کنید؛ پس از آن در هر خرید خود می‌توانید به دو روش تخفیف بگیرید؛ روش اول به‌این صورت است که پس از انجام فرآیند خرید و در لحظه‌ی انجام تراکنش، می‌توانید از تخفیف اختصاصی فروشگاه (۳ تا ۵۰٪) بهره‌مند شده و مبلغ کمتری از فاکتور خرید خود بپردازید. روش دوم «دریافت امتیاز» در هر خرید است؛ امتیاز ارزشمندی به‌نام مَنِکس که قابلیت تبدیل به پول نقد، دریافت اعتبار رایگان کسب‌وکارها، شرکت در قرعه‌کشی و … را داراست. برای دریافت تخفیف و امتیاز می‌بایست از دستگاه پوز «پرداخت الکترونیک سامان» کارت بکشید. برای مشاهده‌ی لیست فروشگاه‌های تخفیفی و امتیازی می‌توانید از این لینک وارد شوید.

ورود به بامن

بامن در چه شهرهایی فعال است؟

در حال حاضر باشگاه بامَن در ۲۱۱ شهر در ایران فعال است. بسیاری از کسب‌وکارها در سراسر کشور در این لیست وجود دارند؛ از جمله شهرهای تهران، کرج، رشت، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک دیگر در باشگاه بامَن فعال هستند. برای لیست شهرها و مشاهده کسب‌وکارها می‌توانید به اپلیکیشن بامَن مراجعه نمایید.

 

بامن از چه کسب‌وکارهایی می‌توانید خرید کنید؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم کسب‌وکارهای فعال در بامَن به دو دسته‌ی تخفیفی و امتیازی تقسیم می‌شوند. در منوی خرید حضوری اپلیکشن بامَن می‌توانید با فیلتر تخفیفی و امتیازی این فروشگاه‌ها را تفکیک کرده و فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. در قسمت دسته‌بندی نیز می‌توانید فروشگاه‌ها را بر اساس اصناف جستجو کنید. در حال حاضر اصناف بسیاری در اپلیکیشن بامَن فعال هستند؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خرید روزمره، پروتئینی، مد و پوشاک، لوازم خانگی، پزشکی و سلامت، ورزش و سرگرمی، کافه و رستوران، کالای دیجیتال، نانوایی و قنادی، خدمات خودرو، خیاطی و منسوجات، آرایشی پیرایشی، گردش و سفر، آموزش، خشک‌شویی و … از دسته‌بندی‌های موجود در بامَن هستند. از دیگر کسب‌وکارهای فعال در بامَن می‌توان به کسب‌وکارهای معتبر آنلاین اشاره کرد. کسب‌وکارهایی مانند دیجی‌کالا، تپسی، فیلیمو، نماوا، فلایتیو، اتاقک، روبان، تیمچه، طاقچه، بنتو، هلسا و … که با خرید از آن‌ها می‌توانید امتیاز مَنِکس به‌دست آورید و سپس امتیازات جمع‌آوری‌ شده از هر دو خرید حضور و آنلاین را مجدداً در اپلیکیشن بامَن خرج کنید.

بامن چه اهدافی در آینده دارد؟

اصلی‌ترین چشم‌انداز باشگاه بامَن، تبدیل شدن به بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان در کشور است تا جایی که انتخاب نخست افراد برای استفاده از خدمات باشگاهی و وفاداری، باشگاه بامَن باشد. در حال حاضر بیش از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو در سراسر کشور عضو باشگاه بامَن هستند. همچنین بیش از ۵۰۰۰ کسب‌وکار آنلاین و آفلاین در اپلیکیشن بامَن فعال و آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. به‌زودی تعداد این کسب‌وکارها و شهرهای فعال بیشتر خواهند شد تا بتوانیم خدماتی همه‌جانبه و کارآمد را در راستای زندگی به‌صرفه و بهینه‌سازی سبد خرید به اعضای باشگاه ارائه دهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.