زیپ نیوز کاخ سفید: درباره مذاکرات وین به هیأت اسرائیلی گزارش می دهیم - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فایننشال تریبون، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید همزمان با ورود هیأت رژیم صهیونیستی برای انجام گفتگوهای راهبردی درباره ایران، گفت: در رابطه با اسرائیل، به آنها به عنوان یکی از شرکای کلیدی درباره اهدافمان (در مذاکرات وین) اطلاع رسانی کرده‌ایم و در دیدار پیش رو نیز همین کار را می‌کنیم.

ساکی در ادامه افزود: قطعاً آنها را در جریان (مذاکرات وین) قرار می‌دهیم. اطمینان دارم که این بخشی از گفتگوها (با هیأت اسرائیلی) خواهد بود همانگونه که اغلب این کار را انجام می‌دهیم. ما تازه دور دوم (مذاکرات وین) را تمام کرده‌ایم. انتظار داریم که مذاکرات وین چندین دور طول بکشد و ما هم اسرائیل را در جریان گفتگوها و پیشرفت‌هایی که حاصل می‌شود؛ قرار می‌دهیم.

به گزارش مهر، این در حالی است که کاخ سفید مدعی است سفر هیأت اسرائیلی تغییری در موضع‌گیری برجامی دولت واشنگتن ایجاد نخواهد کرد حال آنکه بارها تاکید کرده که امنیت رژیم صهیونیستی از اولویت‌های آمریکا است.

تل آویو احیای برجام را مغایر با منافع خود می‌داند و برای ابلاغ ملاحظات خود هیأتی را به ریاست «مئیر بن شبات» مشاور امنیت ملی این رژیم راهی واشنگتن کرده است.

گفتگوهای راهبردی تل آویو – واشنگتن درباره ایران، پیش از این دو بار به طور غیر حضوری برگزار شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها