زیپ نیوز سفر اروپایی رئیس ارتش رژیم صهیونیستی برای لابی علیه ایران - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، منابع آگاه مدعی هستند که «آویو کوخاوی» رئیس ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، قرار است روز سه شنبه، در مشایعت «رووین ریولین» رئیس این رژیم، سفری به سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و اتریش داشته باشد.

گفته می‌شود که قصد کوخاوی از این سفر اروپایی، مباحثه در باب مسائل امنیتی با تمرکز بر موضوع ایران و لبنان است.

درباره ایران، وی قرار است ضمن بدگویی از برجام، ایران را تهدیدی امنیتی برای منطقه، از سوریه گرفته تا یمن، جلوه دهد و از حزب الله لبنان انتقاد کند.

کوخاوی پیشتر هم به دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد پیوستن مجدد واشنگتن به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ هشدار داده و مدعی شده بود که به نیروهای تحت امرش دستور داده آمادگی خود را برای اقدام تهاجمی احتمالی علیه ایران در سال آینده، افزایش دهند.

به ادعای او، بازگشت به برجام، با وجود اعمال برخی تغییرات و حتی تشدید تدابیر سختگیرانه، هم به لحاظ عملیاتی و هم به لحاظ راهبردی اقدامی اشتباه و زیانبار است.

وی همچنین ادعا کرد که اجازه دادن به ایران برای پیشبرد برنامه هسته‌ای، یک تهدید غیرقابل قبول است که به اشاعه تسلیحات هسته‌ای در سرتاسر منطقه می‌انجامد.

این در حالی است که مقامات ایران بارها به صراحت اعلام کرده‌اند که برنامه هسته‌ای این کشور صرفاً دارای مقاصد صلح‌آمیز است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 367 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها