زیپ نیوز توجیه شدن «گانتز» درباره برنامه هسته ای ایران - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، تایمز اسرائیل و والا در گزارش هایی اعلام کرده اند که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در جریان آخرین وضعیت برنامه هسته ای ایران قرار گرفته است. 

این توضیحات توسط کارشناشان اتمی این رژیم و همچنین اطلاعاتی که توسط سازمان های جاسوسی آن جمع آوری شده و در اختیار گانتز قرار گرفته است. 

در جریان توضیحاتی که به گانتز داده شده عنوان شده که ایران سطح غنی سازی اورانویم خود را افزایش نداده و در ماه های اخیر سطح غنی سازی در ایران همان سقف ۴ درصد بوده اما با این وجود تهران تا ساخت بمب اتمی دو سال فاصله دارد. 

به گزارش مهر، موضوع فاصله ایران تا ساخت بمب اتم بارها از سوی مقامات مختلف رژیم صهیونیستی مطرح شده و البته زمان اعلام شده برای آن نیز با توجه به بهره برداری سیاسی که تل آویو قصد برداشت آن را داشت تغییر می کرد. معروف ترین مورد در این رابطه خط قرمزی بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۲، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل بر روی عکس یک بمب کشید و با این کار خود را مضحکه جهانیان کرد. 

در روزهای اخیر و همزمان با شدت گرفتن فشارهای آمریکا بر اعضای شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم های ایران، رسانه های رژیم صهیونیستی نیز فرافکنی های خود درباره برنامه های دفاعی و همچنین برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را شدت بخشیده اند. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها