زیپ نیوز ایران، حزب الله و روسیه سوریه را از شر تروریستهای ناتو نجات دادند - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، «هانیبال خوری» کارشناس و فعال سوری با انتشار پیامی در توئیتر می‌نویسد: من یک سوری هستم. برای همیشه از روسیه سپاسگزارم. اینکه چه اتفاقی افتاده اهمیت ندارد. روسیه ما را از شر تروریست‌های ناتو نجات داد. اگر به خاطر روسیه نبود اکنون پرچم داعش بر فراز دمشق در اهتزاز بود و مسیحیان سوری همچون من در خیابان‌ها سر از بدنمان جدا شده بود.

این فعال سوری در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نظرتان در مورد اقدامات ایران در سوریه چیست؟ می‌نویسد: مطمئناً ایران نیز همین طور بود. ایران، حزب الله و روسیه، سوریه را از شر تروریست‌هایی که به واسطه ناتو، اسرائیل و اعراب خلیج فارس به کشورمان حمله کرده بودند نجات دادند.

به گزارش مهر، «هانیبال خوری» کارشناس مسیحی ارتدوکس اهل سوریه پیش از این نیز در واکنش به افرادی که در توئیتر سردار قاسم سلیمانی را برهم زننده اوضاع سوریه خوانده و مدعی هستند که اقدامات فرمانده شهید نیروی قدس سپاه، به زیان مسیحیان سوریه بوده می‌نویسد: ببینید که آنها در آمریکا چگونه مسیحیان سوری را محروم می‌کنند. این به آن دلیل است که ما با تبلیغات آنها همراه نشده‌ایم. ما باید اعتبار خود را نشان دهیم. سلیمانی از ما مسیحیان در برابر تروریست‌های مورد حمایت آمریکا محافظت کرد.

وی همچنین در پاسخ به توئیت دیگری که مدعی است تعدادی از مردم سوریه در نتیجه اقدامات نیروی قدس کشته شده‌اند می‌نویسد: سلیمانی سوری‌ها را نکشته است. سلیمانی جان صدها هزار نفر از مردم سوریه همچون من و کل جامعه مسیحی سوریه را از دست جوخه‌های ترور روانی مورد حمایت آمریکا نجات داده است.

وی همچنین در پست‌های دیگری به بازنشر مراسم‌هایی که از سوی مسیحیان سوریه در گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی برگزار شده پرداخته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 280 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 25 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها