زیپ نیوز اظهارات تحریک آمیز نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که کشورهای غربی تلاش دارند تا به نوعی پای ایران را در تحولات امنیتی روزهای اخیر عراق به میان بکشند، «ریچادر میلز» نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل با فرافکنی علیه ایران شروطی را برای فراهم شدن امکان برگزاری انتخابات در عراق عنوان کرد.

رویترز در این رابطه می‌نویسد: نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی در خصوص انتخابات عراق عنوان داشت که مقابله با اقدامات ایران، شبه‌نظامیان شیعه مورد حمایت آن کشور و بقایای گروه داعش شروط اصلی فراهم کردن زمینه مساعد برای انتخابات عراق است.

ریچارد میلز در بخشی از سخنانش در جلسه ویژه شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوضاع عراق تاکید کرد که مهمترین مانع ایجاد شرایط مساعد برای انتخابات صلح‌آمیز، قابل اطمینان و فراگیر «شبه‌نظامیان شیعه، گروه‌های افراطی خشونت‌طلب و عوامل بی‌ثبات‌کننده» هستند.

نماینده آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی خود افزود: فراهم کردن شرایط مساعد به معنای مقابله با اقدامات ایران و شبه‌نظامیان مورد حمایت آن کشور و در عین حال مقابله با بقایای گروه داعش است.

ریچارد میلز در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد دولت جو بایدن تعهد داده که همکار پایدار و قابل اعتمادی برای حکومت عراق خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها