زیپ نیوز استقبال لابی صهیونیست آمریکا از نخستین تحریم های بایدن علیه ایران - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی «عاروتص شواع» از استقبال سران سازمان‌های یهودی آمریکایی از نخستین تحریم‌های ضدایرانی دولت جدید واشنگتن خبر داد.

سران ۵۱ سازمان یهودی-آمریکایی در کنفرانسی که روز چهارشنبه برگزار شد؛ با صدور بیانیه‌ای مدعی شدند: ما اقدام دولت بایدن را در اتخاذ تصمیم درست مبنی بر اعمال تحریم علیه «علی همتیان» و «مسعود صفدری» دو مقام ایران، تحسین می‌کنیم.

هدف از تشکیل این کنفرانس که یکی از لابی‌های متنفذ رژیم صهیونیستی است؛ تقویت روابط واشنگتن- تل‌آویو و ایجاد اجماع میان سازمان‌های یهودی آمریکایی در تعامل با دولت واشنگتن است.

به گزارش مهر، وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه (به وقت واشنگتن) در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو تن از مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام‌های «علی همتیان» و «مسعود صفدری» را به دلیل آنچه «نقض حقوق بشر» می‌خواند، در فهرست تحریم‌ها گنجانده است.

دولت تحت اداره «جو بایدن» رئیس جمهور دموکرات ایالات متحده در شرایطی به وضع تحریم علیه این دو مقام نظامی ایران مبادرت کرد که در لفاظی‌های عوام فریبانه خود از تمایل به بازگشت به برجام و در پیش گرفتن رویه دیپلماسی برای حل تعارضات سخن می‌گوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها